Wanted, not so hot!

Såg igår Wanted m Angelina Jolie, James McAvoy och även Morgan Freeman. Hur denna skådespelarelit tackat ja till att medveka i denna Hollywoodskit (aha rim) är för mig en gåta? Jag undrar vad Marthin tänkte på när han föreslog denna film för mig och Elin. Antagligen ville han titta på A. Jolie, men när han sedan kläckte ur sig att -nej hon är inte så snygg, då blev jag lite förivrrad, vad gjorde vi där?? Hur som helst fick vi oss alla tre ett gott skratt! Speciellt när actiongottandet blev lite väl intensivt. Dessutom är vissa scener snarlika Mr & Mrs Smith, men utan Brad himself, not so hot. McAvoy är visserligen söt, men ingen Hunk alá Brad. Sorry men denna film får inte 4 av 5 toasters...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0