Val

I morgon är det torsdag, vilket betyder att jag måste bestämma mig. Linköping eller Stockholm? Jobba och bo i storstad eller jobba och bo i mellanstad? Jag känner mig lite done done med sthlm för ett tag, men där har jag ju vänner och gamla kursare. Ska jag skippa dem för att börja om från noll (inte riktigt, känner en handfull måänniskor där) men i ny stad? Å andra sidan är Linköping en mindre stad där tiden inte försvinner på pendling á 2 timmar per dag, och människorna är rätt trevliga där. Svåra tider med svåra beslut...nu ska jag fundera lite till!!

Kommentarer
Postat av: Maken

mm, men Uppsala är ju annars fint..

2008-09-10 @ 16:58:59
URL: http://thestoryofmywife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0