Gossip Girls

Alltid bra att köra maratonrepriser på serier under helgen..
Är numer insatt i ännu en skräpserie. Bra där! Slipper på så vis ta tag i andra viktigare saker..men who cares?

Ska nog bege mig ut i kylan och kolla på fotboll, änne ett smart sätt att slippa städa/diska/laga mat och så vidare..

Jag börjar fundera på om jag kanske tycker om vin. Har alltid skrytit om att jag inte tycker vin är gott...men efter två glas vin i fredags kan jag inte riktigt säga att jag är lika säker på min sak. Dock är alkohol inte något som vanligen ingår i mina livsrutiner...

Kommentarer
Postat av: missvin

varför skryta om att inte gilla vin? vin är ju den mysigaste, mest avslappnande, romantiska och alldeles alldeles underbaraste drycken i världen. ska man jämföra med andra alkoholdrycker så är den oxå relativt nyttig. rött vin, massa antioxidanter!!:)

2008-05-19 @ 13:26:29
Postat av: red.

vin/alkohol räknas som en last, laster är inte bra, att inte vara beroende av en last är positivt för mig. Att därmed inte tycka om vin har varit positivt, speciellt när mina kursare är vindyrkare.

2008-05-19 @ 22:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0