efter sol kommer regn?

nya sommarvädret suger, vill ha tillbaka förra och förrförra veckans underbara temepraturer. ska snart iväg och kolla på live fotboll (ja jag vet att jag missar en fotbollsmatch alá EM på tv ikväll...men jag måste supporta egna laget.).

 A-laget ska spela match och viktiga poäng behöver plockas. Nu undrar väl alla varför jag inte skriver att jag ska spela, det är en enkel nöt att knäcka; jag ska inte spela. Är inte riktigt lika grymma som de elva som startar plus de fyra som värmer bänk.
Men det gör inget, ska spela med reservlaget i morgon, samling 08.00..inte kan man väl klaga på det??

Nu är kaffet klart och ska ner i termosen. Flaggor och visselpipor kirrade..heja sverige eller hur var det nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0