Oj

Har precis gjort en skrämmande upptäckt. Har under denna höst inhandlat tre nya vinterjackor/kappor.. En grå kappa från MQ à 1500 kr, mycket söt sådan och väldigt nödvändig. En röd vinterjacka (1200 kr) från Everest, den som jag gick och suktade efter hela förra vintern. Och idag, en mörkblå vinterjacka från BikBok som var sjukt snygg, bara måste ha, (999 kr). Den senaste är i färgen väldigt lik en annan jacka som jag har, men inte tillräckligt mycket för att helt tillgodose mitt blåa vinterjacksbehov.

Bäst att inte avslöja mer nu. Ska nog gå och göra en matlåda som jag kan ta med imorgon för att spara pengar...

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Men tjena Anna!! Kul att höra från dig och att du oxå bloggar:) Jajamen vi ska flytta:) Så spännande!!! Vi ska flytta till Årsta, ca 5 min från Globen! Så då blir mannen väldigt glad hehe...Vi väntar nu bara på kontraktet och hoppas allt går som det ska! Vart bor du nu? Sumpan va? Men då får vi se till att ses nåt! Ha det bra! KRAM

2007-11-11 @ 13:45:40
URL: http://mirjams.blogg.se
Postat av: Anna Sofia

hej! jo men dom blev bra tycker vi.. vi kan nog använda några av dom..=) Tnx!
Vi kommer förmodligen att komma till rebeckas tårtkalas om allt går som vi planerar.. annars vet vi inte hur det blir runt jul.. vi ska fira jul hos eriks föräldrar. erik jobbar en massa runt högtiderna med så jag vet inte om vi hinner upp sen till nyår eller så... men jag får väl höra av mig i sånna fall..:)
Hur blir det för er? vart kommer ni att fira jul och så? Kram!

2007-11-11 @ 21:28:43
URL: http://anna-sofia.lyrics.se
Postat av: malin

det är luugnt anna man måste ju kunna variera sig något iaf, och bra där med matlådan. själv har jag också lyckats med att köpa 3 vinterjackor...konstigt att det kan bli så när det är 25 grader och sol ute...livet är förunderligt!

2007-11-13 @ 02:26:08
URL: http://smalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0